לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות אש מכין את המבנה שלך לשעת אסון

כיצד אפשר למנוע אסונות אש? איזה ידע צריך להיות ליועץ המתמחה בבטיחות אש? האם הייעוץ נעשה בכל מבנה באופן דומה?

המחשבה על אסון בתוך המבנה שלך היא בוודאי מחשבה מפחידה. האש, אשר ממרחק וכשהיא מבוקרת יכולה להיראות חביבה, בתוך המבנה יכולה להיות מסוכנת ולגבות חיים של ממש. אם יש לך מפעל או מקום עבודה ועובדים, יש לך אחריות להגן על עובדייך, על עצמך ועל המבנה והתפקיד של יועץ הבטיחות הוא לעמוד לרשותך.

הידע הנדרש מהיועץ

לא כל בעל מקצוע יכול לתכנן עבורך את הדרך הנכונה להתגוננות מפני אש. יועץ בטיחות אש הוא בעל מקצוע שמומחה בתחום הבטיחות ואת הידע שלו הוא יכול להביא לידי ביטוי דרך המלצה על האמצעים הנכונים לאיתור וכיבוי אש, דרך הדרכה של העובדים ודרך בדיקה תקופתית של הציוד. הזמנת יועץ יכולה לחסוך מצבי אסון.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    מניעה היא הדרך הטובה ביותר להתמודדות

    מניעת שריפה היא הדרך הטובה ביותר להתמודד מול אסון. מניעה תתבצע דרך איתור נקודות הסיכון, הזזת הסכנה ובחירת המערכות הטובות ביותר לאיתור ולכיבוי אש. התפקיד של היועץ הוא לבחון את המקום ולתת המלצות המתאימות למבנה שלך כדי למנוע את האסון. אין ייעוץ אחד שדומה לאחר כיוון שכל מבנה שונה ובכל מבנה מתבצעת פעילות שונה.

    יועץ בטיחות אש בדרך אלייך

    כדי להכין את המבנה שלך ואת העובדים בצורה הטובה ביותר להתמודדות עם אש היועץ יהיה חייב להגיע אלייך, להבין את אופי העבודה במקום, לזהות נקודות סיכון וכן אם ברצונך בכך להדריך את העובדים. כל הדרכה וכל מערכת יהיו אישיות ומותאמות בדיוק למבנה שלך ואין פעולה אחת שדומה לאחרת ועל כן חשוב שהיועץ יהיה מנוסה וסבלני.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ