לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

אלו פעולות יכול לבצע יועץ בטיחות אש?

מה כוללת העבודה של יועץ הבטיחות המתמחה באש? האם היועץ יכול להמליץ על התקנת מערכות? כיצד נכון לבדוק את המקום והגנתו מפני אש? מי יכול להדריך את העובדים לבטיחות באש?

מקום העבודה הוא המקום בו העובדים שלך מבלים כמחצית משעות הערות שלהם. העובדים מגיעים אל מקום העבודה תוך אמונה כי יחזרו בשלום ועלייך להגן עליהם. אחת הדרכים להגן על העובדים היא לדאוג לכך שהמבנה שלך יהיה מוגן בפני שריפה וכי העובדים ידעו כיצד לנהוג במקרה של התפרצות אש.

בדיקה יסודית של המבנה שלך

אחת הפעולות המתבצעות על ידי יועץ בטיחות אש היא בדיקה יסודית של המבנה, איתור נקודות החולשה שלו והסכנות אשר יכולות להוביל לדליקה. לאחר מכן הוא יוכל לתת המלצות למערכות השונות אשר יעזרו לך להימנע ולהפחית את הסכנה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    מתן המלצות להתקנת מערכות אש

    לאחר בדיקה יסודית, אפשר יהיה לקבוע אילו מערכות מתאימות למבנה והיכן מומלץ להתקין אותן. המערכות יכולות לכלול מערכות לאיתור אש ומערכות כיבוי. כל אלה יהיו תואמות למבנה, לאופי העבודה בו וכל אתגר שנראה שיש במקום.

    בחינת המערכות הקיימות אצלך

    אם כבר יש אצלך מערכות כיבוי אש, התפקיד של יועץ הבטיחות אש יהיה לבדוק כי הן תקינות וכי הן יוכלו לבצע את העבודה בצורה הטובה ביותר בשעת אסון. אם המקום עבר שינוי מבחינת שיפוץ או שהשתנתה העבודה בו ונכנסו חומרים חדשים, חשוב להזמין יועץ בטיחות אש ולהבטיח את ההגנה שלו.

    הדרכה מקצועית

    חלק נוסף וחשוב במניעת אסון הוא הדרכה. ההדרכה של העובדים מטעם יועץ בטיחות אש מומסך יכולה למנוע אסון ולהפחית את המחיר במקרה של שריפה. ההדרכה המקצועית תוכל להתבצע רק על ידי יועץ בטיחות.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ