לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תיק שטח – תיק מפעל

חוק רישוי העסקים קובע כי בכל מפעל שבו נעשה שימוש בחומרים מסוכנים, חייב להיות בעל תיק מפעל. התיק הוא למעשה קובץ של מסמכים שקובעים כיצד יש להתנהל בשעת חירום במפעל. אם יעלה הצורך, המידע ישמש גם את המפעל, אך בעיקר את כוחות ההצלה שיגיעו למקום.

מידע נכון יכול להציל חיים

המידע שיהיה בתוך תיק המפעל בדומה לתיק שטח יוכל להציל חיים. ברגע שכוחות ההצלה יידעו היכן ממוקמות נקודות המילוט במקום, מהן דרכי הגישה אליו, ידעו עם מי הם יכולים ליצור קשר כדי לקבל מידע נוסף ולנהל את המשבר ואת הרגע שתהיה להם התמונה המלאה של המקום, הם יוכלו לעבוד טוב יותר. המידע שצריך להיות בתיק כולל מרכיבים הנדסיים ומידע על הפעילות במקום, מידע שכוחות הביטחון יכולים לקבל רק מהמפעל עצמו.

כיוון שהמידע עשוי להיות מציל חיים, חשוב להתייחס אל המשימה ברצינות רבה ולהכין את התיק על פי כל ההנחיות הנדרשות. כמובן, הכנת התיק חשובה לצורך קבלת רישיון העסק וכדי לא להתעכב עם הפעילות מומלץ לפנות למומחה בהכנת תיקי מפעל.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    הכנת תיק מפעל על ידי מומחה

    את התיק יכין מומחה בטיחות אשר מכיר את ההנחיות השונות. על המומחה להיות מסוגל לבצע הערכות של סכנות הקיימות במקום, להציע כיצד למזער את הסיכונים וכיצד יש לפעול במקרה של אסון. לכן, חשוב לבחור בבעל מקצוע מנוסה ששם לעצמו מטרה להפוך את המקום לבטוח יותר.

    הכנת התיק היא חלק מתהליך הוצאת רישיון העסק. המטרה שלך יכולה להיות קבלת הרישיון מהר ככל האפשר ובצדק. חשוב שהמפעל שלך יעבוד בצורה חלקה, אך בטוחה ולשם כך הוקמה חברת פתרונות הנדסה ותקשורת.

    נשמח לעמוד לרשותך

    חברת פתרונות הנדסה ותקשורת מטפלת בתחום רישוי עסקים ומתמחה בתחום בטיחות אש ונגישות. החברה מעמידה לרשותך ניסיון עשיר ובעלי מקצוע עם תואר שני בתחום. נשמח לשמוע על הצרכים שלך ולבדוק כיצד נוכל לעזור.

    אנו מציעים ליווי מלא, כולל זיהוי כשלים, הצעת פתרונות, הכנת תיק מפעל והפיכתו לבטיחותי יותר. נשמח לעמוד לרשותך בהשארת פרטייך באתר וביצירת קשר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ