לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

תיק שטח הוראת נציב 503

תיק שטח הוא מסמך המכיל מידע רלוונטי לכוחות הביטחון וההצלה במקרים של אסון כמו שריפה, מלחמה ועוד. לעתים, עולה דרישה לבצע חידוש של התיק לאחר שזה הוגש בעבר וגם אם נראה תחילה שמדובר בפעולה נוספת, חשוב לזכור כי בעת הצורך המידע בתיק יכול להציל חיים.

חשיבות תיק שטח הוראת נציב 503

להכנת תיק שטח חשיבות רבה ואף על פי שרוב הזמן אין לו כל שימוש, בעת הצורך, כוחות ההצלה יוציאו אותו ויקבלו מידע שיוכל לסייע להם להציל חיים. בתיק צריך להיות מידע הנדסי על המבנה, מידע על האמצעים שקיימים במקום ויפעלו בעת הצורך כמו ספרינקלרים ומידע על אנשי הקשר שיכולים להיות רלוונטיים לתקשורת מול כוחות ההצלה.

ברגע שכוחות הביטחון יודעים מהו המצב של המבנה, אילו דרכי גישה קיימות אליו והיכן ממוקמות יציאות החירום, הם יכולים לעבוד טוב יותר. המטרה היא שתהיה לגורם הרלוונטי אפשרות להוציא את כל המידע במהירות ולפעול במקצועיות. לכן, מעבר לכך שביצוע חידוש תיק שטח במבנה משרדים יעלה כדרישה בסיסית בטרם קבלת רישיון לעסק, יש לתיק משמעות בשעת הצורך.

חשיבותו של תיק השטח

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    חידוש תיק שטח במבנה משרדים יתבקש כאשר נעשה שינוי במבנה המשרדים. למשל, לאחר שיפוץ גדול ששינה את דרכי המילוט של המקום, במקרים שבהם קומה שלמה אוחדה למבנה גדול וכן אם נעשו שינויים משמעותיים בסביבה החיצונית של המבנה ועוד שלל שינויים.

    ייתכנו מקרים שבהם כוחות הביטחון ייזמו בקשה לחדש את תיק השטח וזאת בשל שינויים סביבתיים ואז המטרה היא לראות מה היה בתיק שכבר נבנה, לבדוק איזה מידע יכול להישאר ולהוסיף את המידע הנחוץ לכוחות הביטחון.

    הכנת תיק שטח וחידוש תיק קיים

    במקרה שלמקום יש תיק שטח אך נערכו שינויים שמחייבים חידוש, החברה תבדוק איזה מידע חסר בתיק, איזה מידע אינו רלוונטי ותדאג לעדכן את התיק על פי הדרישות השונות של כוחות הביטחון וההצלה.

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מעמידה לרשותך ניסיון עשיר קודם, מהנדסי בטיחות בעלי תואר שני ויחס אישי ופרטני. נשמח לבדוק יחדיו מהן הדרישות של המבנה ולחדש את תיק השטח בהתאם לצורך. לפרטים נוספים, יש להשאיר פרטים באתר או ליצור קשר טלפוני.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ