לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

מערכת ספרינקלרים תהליך התקנה מקצועי

מה הם השלבים של התקנת מערכת ספרינקלרים? האם כל מהנדס בטיחות מוסמך לעצב מערכת ספרינקלרים? איזו תחזוקה דורשת מערכת ספרינקלרים?

הודות למערכת ייחודית אשר פועלת באופן אוטומטי כאשר ישנם סממנים לשריפה, כגון עלייה בטמפרטורה, ותגובה יעילה ומהירה, מערכת ספרינקלרים נחשבת למערכת ההגנה הטובה ביותר כאשר מדובר בבטיחות באש. חשוב להבין כי מערכת ספרינקלרים היא אינה מוצר מדף ויש לעצב אותה בעזרת גורם מקצועי ומוסמך בהתאמה לצרכים ולאופי של המתחם שלך. מערכת ספרינקלרים צריכה להיות מעוצבת ומותקנת על ידי מהנדס בטיחות בעל תואר שני ויש לבצע ביקורות על מערכות ישנות או מערכות החדשות עבורך.

התאמה של מערכת ספרינקלרים למבנה או המתחם שלך

השלב הראשון בהתקנה של מערכת ספרינקלרים הוא עיצוב נכון שלה. בעזרת סרטוטי המבנה, בחינה פיזית של המתחם והבנה של הפעילות המתבצעת בו, גורם מקצועי יוכל לתכנן עבורך מערכת ספרינקלרים איכותית, אמינה ויעילה. תכנון המערכת מתחשב, בין היתר, במכשור הפועל במתחם, אזורים בעלי סיכון מוגבר לשריפות, תנועת קהל, דרכי מילוט ועוד. רק לאחר הבנה מלאה של כל אלו יוכל הגורם המקצועי לבחור את המיקומים המתאימים ולהציע לך את המערכת אשר תאפשר לך לישון בשקט בלילה.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    התקנה מקצועית של המערכת חשובה לא פחות מתכנון מקצועי

    לאחר תכנון המערכת האידיאלית עבור המתחם שלך, על גורם מקצועי לייצר ולהתקין את מערכת הספרינקלרים בפועל. התקנה חובבנית של המערכת יכולה להוביל לאזורים אשר אינם מוגנים, חוסר יכולת של המערכת להתמודד או אפילו לאתר שריפות לפני שהן מתפשטות וסכנה משמעותית לרכוש וחיי אדם.

    תחזוקת מערכת ספרינקלרים

    תחזוקת מערכת הספרינקלרים דורשת ממך בעיקר לבצע ביקורות תקופתיות על פי המלצת הגורם המומחה אשר התקין את המערכת. מעבר לבדיקות התקופתיות, יש לבצע ביקורת על המערכת לאחר כל שינוי בעיצוב, במבנה או בפעילות במתחם בכדי לוודא שהיא עדיין רלוונטית.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ