לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

ספרינקלרים – מערכות כיבוי אש

מערכות כיבוי אש חייבות להיות מוצבות במבנים שבהם התלקחות יכולה להוות סכנה ממשית. בין היתר צריכים מפעלים, מבנים מסחריים, בניינים ועוד לדאוג למערכות ספרינקלריםשיפעלו בהתאם לתקנות הבטיחות. המערכות השונות חייבות להיות במקום ובהתאם לתקנות של כוחות ההצלה.

עמידה בדרישות רשות הכבאות וההצלה

התקנת מערכות הכיבוי חייבת לעמוד בדרישות של רשות הכבאות וההצלה, והתקנת ספרינקלרים. הדרישה מופנית לעסקים חדשים, למקרים בהם בוצע שיפוץ במבנה, במבנים שבהם יכולה להיות סכנה ועוד. ההחלטה איזו מערכת להתקין והיכן חייבת להיות החלטה מקצועית ואין דמיון בין מבנה אחד לאחר אלא בכל מקום יש לבצע תכנון מוקפד.

מערכות כיבוי אש

ישנם פתרונות שונים המתאימים לשעת חירום. בין היתר קיימים גלאים, בהם: גלאי עשן, חום, להבה וגלאי פחמן דו-חמצני. כל אחד מהגלאים מתאים למקום שונה. המערכות משלבות גם אמצעי כיבוי, בהם: ספרינקלרים, מערכות כיבוי בגז ובמערכות של פינוי עשן. המטרה היא שבכל מבנה יהיו את המערכות הנכונות עבורו.

בחירת המערכת המתאימה למבנה

מעבר לכך שחשוב לעמוד בתקנות ובחוקים ולהגן על המבנה ויושביו, חשוב מאד לבצע תכנון מוקפד, לבחור את מערכות הכיבוי והספרינקלרים הנכונות ולהתקינן במקום הנכון. כאן ישנה משמעות להיכרות עם הפתרונות הקיימים, לידע ולניסיון האישי של המתכננים.

בחירה נכונה של מערכות כיבוי אש יכולה להציל חיים. ברור כי ביום יום לא יהיה כל שימוש לאותן מערכות, אך אם יקרה אסון, הן צריכות לעשות עבודה משמעותית. האחראי על הבטיחות במבנה חייב לפנות לחברה בעלת ניסיון ולדעת כי המערכת היא המתאימה ביותר למקום.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    ליווי לאורך כל הדרך

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות נותנת מענה לקבלנים, מנהלי מרכזים מסחריים, אחראי בטיחות בתעשייה ועוד. החברה מלווה את התהליך משלב אבחון הספרינקלרים המקום ועד להתקנת מערכות הכיבוי. מהנדסי בטיחות בעלי תואר שני עומדים לרשותך וישמחו לבצע אבחון של העסק, ליצור תכנית למערך כיבוי אש, להגיש את התכניות הנדרשות, עד לקבלת אישור מהגורמים הרלוונטיים.

    אם יש לך ספקות ושאלות בנוגע למערכות כיבוי אש, זה הזמן לפנות אלינו ולקבל ליווי מלא. זה הזמן להשאיר את פרטייך באתר או פשוט להתקשר, להתייעץ ולבחון כיצד נוכל להפוך את המבנה שלך לבטוח, גם בשעת אסון.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ