לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

הדרך הטובה ביותר להתגונן מפני שריפות – מערכת ספרינקלרים

מערכת ספרינקלרים הינה מערכת גילוי וכיבוי השריפות היעילה ביותר, כאשר היא מותאמת לבית העסק שלך ולפעילות בו. היתרון העיקרי של מערכת הספרינקלרים נובע מהיכולת שלה לזהות דליקות באופן אוטומטי ולהתמודד איתן בצורה יעילה ומהירה. תכנון והתקנה של מערכת ספרינקלרים צריך להתבצע על ידי גורם מומחה ומנוסה ובצורה אשר תבטיח כי ברגע האמת המערכת לא תאכזב.

מעבר לחובה המוסרית של כל בית עסק להתגונן מפני שריפות, חשוב לזכור כי זו היא גם חובה חוקית. מערכת ספרינקלרים הינה הדרך שלך להציל חיי אדם ולצמצם את הנזק אשר יגרם במקרים של אסונות. התעלמות מחובה זו יכול להוביל לקנסות, נזק לרכוש ואף נזק לחיי אדם.

מה כוללת מערכת ספרינקלרים?

מערכת ספרינקלרים הינה מערכת להתמודדות ולהתגוננות מפני שריפות ודליקות בבתי עסק ומתחמים ציבוריים. המערכת מורכבת ממבחנות רגישות לטמפרטורה, ברגע בו המערכת מזהה כי ישנם סממנים לדליקה, המבחנות נשברות והמתזים מופעלים. המתזים הינם החלק האחראי על כיבוי השריפות והם מפזרים מים על האזורים בהם השריפה נמצאת כרגע ובאזורים אליהם היא עתידה להתפשט. מערכת הספרינקלרים צריכה להיות ממוקמת בצורה נכונה ולהיות מחוברת למקור מים.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    היתרון העיקרי של מערכת הספרינקלרים, בניגוד למערכות שונות לכיבוי אש, הוא שהמערכת הינה אוטומטית לחלוטין. הודות לכך, המערכת מתמודדת עם דליקות במהירות ותהליך כיבוי השריפה אינו מסכן חיי אדם כלל. התקנה של מערכת ספרינקלרים צריכה להתבצע רק לאחר תכנון מקפיד על ידי בעל מקצוע מומחה אשר לקח בחשבון מאפיינים שונים של בעסק שלך.

    במה יש להתחשב בעת תכנון מערכת ספרינקלרים?

    ישנם גורמים רבים בהם יש להתחשב בעת תכנון והתאמה של מערכת ספרינקלרים למתחם או בית העסק שלך. הדבר העיקרי שיש להתחשב בו הוא צורת המבנה ובעיקר דרכי מילוט ונקודות תורפה. מהנדס בטיחות מומחה יודע כיצד לבחון את צורת המבנה, פעילות העסק ותנועת הקהל בכדי למקם את המערכת במקומות האידיאליים, לחפות על נקודות החולשה ולוודא שברגע האמת המערכת תעלה על כל הציפיות.

    במהלך התכנון של מערכת הספרינקלרים מהנדס הבטיחות אשר יסייע לך ייעזר בסיור פיזי במתחם, תוכניות המבנה והבנה של תנועת הקהל. ליווי מקצועי יוודא שמערכת הספרינקלרים מוכנה למגר ולכבות דליקות בכל אזורי המתחם. לאחר תכנון המערכת יש לבצע את ההתקנה שלה עם גורם מקצועי אשר יעמוד בתוכניות ולא יעגל פינות.

    מי מוסמך לתכנן מערכת ספרינקלרים?

    תכנון של מערכת ספרינקלרים הינו משימה מאתגרת וטעויות מובילות לסכנת חיים אמתית. מסיבה זו, רק מהנדס בטיחות בעל הכשרה ספציפית לבטיחות באש מחזיק בהסמכה לתכנון והתקנה של מערכת ספרינקלרים. מומלץ מאוד לוודא את הניסיון של בעל המקצוע לפני תחילת העבודה ולברר האם יש לו ניסיון בהתקנת מערכות ספרינקלרים בעסקים או מתחמים הדומים לזה שלך.

    כמובן שכבר במהלך השיחות הראשוניות יש לברר האם בעל המקצוע מספק לך ליווי במהלך התכנון וההתקנה של המערכת או האם יהיה עלייך להיעזר באיש מקצוע נוסף. במקרים בהם הגורם אשר מתכנן את המערכת אינו מבצע התקנה, יש לעבוד עם גורמים הרגילים לשיתופי פעולה ולא להתפשר על האיכות והמקצועיות שלהם.

    אנחנו כאן בשביל לעזור לך

    אנחנו מזמינים אותך ליצור איתנו קשר טלפוני או להשאיר את הפרטים באתר וליהנות מליווי מלא, תכנון מקצועי ויסודי והתקנה אמינה של מערכת ספרינקלרים בבית העסק שלך. הודות לציוד מתקדם, ניסיון של שנים בתכנון מערכות התגוננות מאש וצוות מקצועי אשר נבחר בקפידה, אנחנו נעזור לך לישון בשקט בלילה.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ