לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

אישור כיבוי אש

אישור כיבוי אש

הקמת עסק חדש מחייבת קבלת אישורים שונים כולל אישור כיבוי אש. כמו כן, גם עסקים קיימים, צריכים מדי שנה לדאוג לכך שיהיה להם את האישור הנדרש. הוצאת האישור היא אינה רק צעד פורמלי, היא צריכה להתבצע תוך דאגה אמתית למבנה וליושביו ולכן מעבר לכך שחשוב לקבל את האישור עצמו, יש לנצל את ההזדמנות ולדאוג לכך שהמבנה יהיה בטיחותי במידה שאפשר ויתפקד היטב אם יקרה אסון.

אישור כיבוי אש לעסק

אישור כיבוי אש לעסק הוא אחד מהדרישות בקבלת רישיון עסק, נשמח ללוות אתכם בהכנת תוכנית בטיחות, וקבל אישור כיבוי אש לעסק.
כל מבנה הוא ייחודי ואי אפשר להגיד בדיוק מה צריך להיות בכל אחד בלי לראותו בשטח ע"י יועץ בטיחות מקצועי. כדי להפוך את המבנה למוגן, חשוב להבין איזו פעילות מתרחשת בו, להבין כיצד מחולק המבנה ואילו סכנות יש בתוכו. כל הנתונים הללו חשובים גם לקבלת אישור עבור כיבוי אש וגם עבור יצירת מבנה בטיחותי.

בחינת המבנה האדריכלי והבנה מעמיקה כיצד אפשר יהיה לפעול בתוכו במקרה של אסון, היא חלק בלתי נפרד מהליך ההכנה לקבלת האישור הנדרש לכל עסק.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    אילו מערכות יכולות להיות בתוך המבנה?

    ישנן מערכות שונות אשר צריכות להיות בתוך המבנה וזאת כדי שהוא יוכל לקבל אישור כיבוי אש:

    • מערכות זיהוי – מערכות הזיהוי פועלות על מנגנונים שונים ויש להתאים בין המערכת הנכונה לבין הצורך במקום ולדרישות מכבי האש.
    • ציוד כיבוי אש – ציוד הכיבוי יכול להיות מטף, ספרינקלרים ועוד והבחירה איזה ציוד להתקין והיכן תתבצע בהתאם למבנה עצמו, אופי הפעילות שבו והדרישות של כוחות הביטחון.
    • מערכות הרחקת עשן – ישנם מבנים אשר כדי לקבל אישור מכיבוי האש חייבים גם במערכות להרחקת עשן.

    אישור כיבוי אש לטופס 4 לבית פרטי

    במהלך קבלת טופס 4 בבית פרטי ישנו צורך באישור של כיבוי אש כמו שנדרש תחילה בהיתר הבנייה, האישור יתקבל אך ורק לאחר שכלל הדרישות ימולאו, ובניהן: התקנת גלאים בחדרי השינה, התקנת גלגלון בכניסה לבית, התקנת מנעולי פרפר בדלתות, ואישור חשמלאי מוסמך על תקינות מערכת החשמל.

    נשמח לעמוד לרשותך

    חברת פתרונות הנדסה ובטיחות מתמחה בתחום הבטיחות והאש ומלווה קבלים ובעלי עסקים משלב הייעוץ המקצועי ועד לקבלת האישורים וההיתרים הנדרשים תוך הקפדה על יצירת מבנה בטוח ומוגן. חברתנו דואגת עבורך לשירות מקיף תחת קורת גג אחת וכך חוסכת לך זמן וכסף בעת הוצאת האישורים הנדרשים להקמת והפעלת העסק.

    נשמח ללוות גם אותך, לבדוק אילו מערכות נדרשות לך ולהוציא עבורך את האישורים הנחוצים. כל שעלייך לעשות הוא להשאיר פרטיים באתר או ליצור קשר טלפוני.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ