לרשותכם גם בפייסבוק

כתובתינו

גלגלי הפלדה 20, הרצליה נווטו אלינו

יועץ בטיחות מה תפקידו?

תחומים שונים במסגרת העסק, המפעל או החברה, יכולים לדרוש בעל מקצוע המכיר היטב את תחום הבטיחות ויכול לספק מענה לסוגיות השונות. בכל הנוגע להפיכת המקום לבטוח לשימוש, יש להתייעץ עם גורם מתאים המתמחה בכך ויועץ הבטיחות יכול להיות האיש המתאים לכך.

רקע מתאים למתן ייעוץ

תפקידו של יועץ בטיחות אינו מוגדר באופן ספציפי ולכן עלייך לדעת כי העסק שלך מקבל את הטוב ביותר. רק מהנדסי בטיחות בעלי תואר יוכלו לייעץ לך ולעזור לך להפוך את המקום לבטיחותי עבורך, עבור העובדים שלך ועבור אנשים אשר יכולים להגיע אל המקום.

היועץ יכול לעזור לך לעמוד בדרישות השונות של הרשות המקומית ורשויות ההצלה. הוא יכול לסייע בהקמת מערך לניהול הבטיחות בתוך הארגון, להכין עבור העסק תיק שטח, לבדוק אילו סכנות יש במקום וכיצד יש למנוע אותן.

    מלא/י פרטים ונחזור אליך בהקדם

    ּ

    מקומות שמקבלים ייעוץ

    ישנם כמה סוגים של מקומות אשר מקבלים ייעוץ לבטיחות. מפעלים, אזורי מסחר ואפילו בניינים גבוהים, חייבים להבטיח כי האנשים המגיעים אל המקום יהיו תמיד בסביבה בטוחה וכאן היועץ יכול לבדוק אם ישנם כשלים, אם ישנם מקומות שיש בהם פוטנציאל לפיתוח סכנה וכן באפשרותו לתכנן כיצד יש להתנהל במקום במקרה של אסון כמו שריפה.

    כל מקום זקוק לייעוץ פרטני וזאת כיוון שאין דמיון בין המבנה ואופי הפעילות שבו. כך אפשר לראות כי בעוד מפעל אחד מייצר מזון וזקוק לפתרונות הראויים לו, במפעל אחר מייצרים חלקים מעץ והסכנות שבו שונות לחלוטין. לכן, תפקידו של יועץ בטיחות הוא להגיע לשטח, לתת המלצות ולהפוך את המקום לבטוח.

    נשמח לעמוד לרשותך

    אנו, בחברת פתרונות הנדסה ובטיחות, שמים אותך במרכז. חשוב לנו ליצור עבורך מקום בטוח ולהבטיח פעילות תקינה ככל האפשר. לאורך השנים צברנו ידע רב בתחום הבטיחות ובתחום בטיחות באש ונגישות באופן ספציפי.

    תחת קורת גג אחת יש באפשרותך לקבל מגוון שירותים הנוגעים לבטיחות וקבלת רישיונות כשהמטרה היא לאפשר לך לעבור הליך מהיר מול הרשויות ולחסוך באופן משמעותי בהקמה והפעלה של מערך הבטיחות.

    לפרטים נוספים, כל שעלייך לעשות הוא ליצור קשר או להשאיר את פרטייך באתר.

    למעלה

    בין לקוחותינו

    השאירו פרטים ונשוב אליכם בהקדם

      ּ